مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-01اجتماعي

پایداری هوای گیلان تا سه شنبه/ احتمال بارندگی رگباری در پایان هفته


مدیرکل هواشناسی گیلان، نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار توده هوای غالبا پایدار تا سه شنبه در منطقه دانست و گفت: طی فردا و پس فردا گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار در بعضی نقاط رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار توده هوای غالبا پایدار تا سه شنبه در منطقه دانست و گفت: طی فردا و پس فردا گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار در بعضی نقاط رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر دانست و اظهار کرد: جیرنده با 10 درجه سلسیوس و سیاهکل با 29 درجه سلسیوس سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار توده هوای غالبا پایدار تا سه شنبه در منطقه دانست و افزود: آسمانی صاف تا نمیه ابری، گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان ادامه داد: طی فردا و پس فردا گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار در بعضی نقاط رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

دادرس با بیان اینکه به تدریج از عصر سه شنبه با نفوذ سامانه بارشی شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و روند کاهش دما فراهم می شود، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری هوای گیلان تا سه شنبه/ احتمال بارندگی رگباری در پایان هفته

پایداری هوای گیلان تا سه شنبه/ احتمال بارندگی رگباری در پایان هفته